alenas

Alla inlägg under mars 2010

Av alexandra - 31 mars 2010 17:36

heej i dah var jag på skolan som vanligt bajs jag är förskyllld de suger okej sen har jag hossta haha jag får vara ledig i morrn hahha  0occhh idah var jag hos heidi ooccch ronja och sen var heidis dagis barn där hon är dagmamma jaoo jag typ bussa med ronja och en annan liten kille de var a´skojigt men når jag skulle hem spyddeeee minna i bilen urchhhh idag åt jag kyckling köttbullar och makaroner och nu sitter jag och chillar och chattar och smetar ut mitt smink känns de som hahha                                     

 

dagens bilder             

Av alexandra - 26 mars 2010 21:46

hej idah var jagg mä bästa johanna vi var typ mä jesper och filip först elr vi va som inte prasis mä dom men dom typ dampade med snöbollar på oss men dom pricka aldrig mig XD de är för att jag äger men sen skulle typ filip på tränig så då stack vi sen märkte vi att jesper typ bodde garne mä mig XD haha sen sjöng vi singstar så hela huste skakade hahah men efter de var vi mä elias han dampade också mä snöbollar men de gjorde jag mä hahah 

 

 

 

HÄR KOMMER NÅGRA FILMER PÅ JOJO

Av alexandra - 24 mars 2010 20:11

hej bloggen igår va jah mä jojo och elias dom äger ut alla XD  och elias snärtade mig men nån jäkla plast band så jag har två BLÄMÄRKEN!! menmen i dah på skolan hade vi längdskidor blää men vi han typ bara komma ditttt så fick vi typ gå hem jag åkte med dom bästa i värden jojo och amelie. men sen har jag bara tråkat och bakat och chattat  och i morrn ska jag va mä jojo och elias för dom äger men jojo är rädd för elias för han sparka  en isklummp på hennes häll haha och på fredah ska jag typ va mä jojo och filip XD 

 

 

här kommer några bilder            

Av alexandra - 13 mars 2010 17:52

hejhej  idag var jag med my sen har jag inte gjort så mke bara tråkat nu chattar jag och väntar på att my ska komma hem fför hon är och ser på bio jag kansker ska sova över hos henne idag X) i går vara jag med anna min kusin och i förgår sov jag där vi såg på nån gammal jul kalender den var ttyp rolig sen somnade vi i soffan båda var dö trötta men anna somnade före mig XP hahahon byttte mobil med nicke i torsdags den var fett najs jag vill också ha en så hon kan ba bajsa ner sig så här ser mobilen ut  

 

jojo har också fått en ass snygg mobis den ser ut så här vilken är snyggast


    

Av alexandra - 11 mars 2010 14:51

HEEJ NU SITTER JAG HOS ANNA VÄRDENS BÄSTA KUSIN X) IDAG HAR JAG VARIT HOS MORMOR OCH SUTIT HUNDVAKT ÅT EILA OCH EROS FETTT KULIGT  JAG HAR INTE HUNT SKRIVA SÅ MKE I VECKAN FÖR JAG HAR VARIT MED HUNDARNA I DAG SKA JAG TYP SOVA HOS ANNA DE KOMMER BBLI FETT ROLIGT EFTER SOM HON EE BÄST AJA SKA FORTSÄTA MED DE JAG GÖR NU SÅ TJOPÅDIGDÅ    

Av alexandra - 6 mars 2010 19:27

heej idag hadé jag danshall de var najs se var jag och mormor ut till stugan tvärt sen har jag bara tråkat sitter  barnvakt åt min syrra nu ska typ se på melodifestivalen bara för jag har så tråkigt sen ska jag typ se på baksmällan :) hejdådå :*

 

 

  

Av alexandra - 4 mars 2010 18:32

heej nu sitter jag här framför datorn och chillar och sitter barnvakt åt mina syskon och chattar och tråkar  jaa har inte så mke att skriva men i dag hade vi iallafall slöjd och i går prov jag tror inte de gick så bra men jaa ska typ catta vidare med kakarolla och elias och massa ad´ndra menmen ska typ dra nu chakav

Av alexandra - 2 mars 2010 19:51

   heej i dag på skolan hade vi cabare de var pirrit jag var ass nervös men de gick bra ändå jag tyckte 6as låtar var bäst men alla tycker ju olicka men senare i kväll ska jag typ barra chilla ha de bra tjo   

 

 

gillar dig mest i värden .,.,.   .,.,.,.,.<333 pusspuss

Presentation

Omröstning

vilken mobil
 lg
 nokia
 samsung

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards