alenas

Alla inlägg under februari 2011

Av alexandra - 25 februari 2011 07:53

hejj nu typ sitter ja bara och väntar på att skolan börjar sen idaG 

kommer bea 

Av alexandra - 19 februari 2011 13:47

hejjasså nu typ sitter jag åå lyssnar på musik 

ska typ kanske va me amelie åå benny åå ksk victor venne men igår va j apå discot me amelie de va fett nice vi typ dansade ass mke men ja  fick typ ont i benen de va drygt men amelie typ dansade men benny ;D sen vart  dom typ tsm fett nice dom typ dansade 24,7 haha men typ när dom dansade dansade ja men söta viktoria åå vendela fett kul har typ inte träffat viktoria på flera år men saknar henne!.. åå imorn ska ja typ va men amelie åå jesper de kommer bli ass kul :D men vet typ inte va ja ska skriva men komentera gärna :D



några bilderxP


 

saga du är så himla fin älskar deejj me dej kan ja va mej själv du åå  jag livet iút kommer snart igen lovar!  amelie :D älskar dej syster! jaoo thats mee   

Av alexandra - 5 februari 2011 16:20

mogen...
asså du tror att du är
något men de ska du ha klart
för dej du är ingenting...
de är över för dej nu!
du sviker mej hela tiden så nu
är de stopp.!!bara så du vet så
kommer ja inte förlåta dej så
sluta tjata, de händer jämnt men


de var sista gången nu..
asså du vet inte hur många ryckten
ja hör om dej så du ska fan inte säga något du
sårar så jävla många fattar inte hur
ja har pallat me dej i alla år men nu såg ja ditt rätta du
en jävla stor hora asså lämna mej ifred och gå vidare
du är så jävla falsk de
har du ja alltid varit men
har fan aldrig kunnat tro på
dej och du kommer du nog sprida
falska ryckten om mej sån är du ja vet de
aja men skriv fan aldrig till mej igen!!!!!!!!

  

http://www.youtube.com/watch?v=oQdBrbYUtu8&feature=related

Av alexandra - 5 februari 2011 16:04

         hejj sry har typ inte skrivit på ass längen men har typ inget att skriva men i torsdas va ja me söta liv fett kul vi typ dampritade på våra händer typ sen va vi typ på kicks och dampa me parfym och typ smeta smink  typ överat fett kul dag men sen typ i fredas va jag på tjejkväll hos bästa amelie de var sjukt kul de vart jag amelie johanna malin matilda amira och selma som var där typ ass kul men selma var typ tvungen att fara vid 9 troja och johanna 10 men alla andra va typ där till 12 vi typ spelade ett spel och sen typ i slutet tå dog alla i soffan haha amira somnade typ tvärt ;P men idag har jag typ varit på stan me johanna och amelie fett nice vi typ gick runt sem köpte vi två lickadana tröjor de var typ nice ;P men vet inte typ va ja ska göra ikv typ kkanske va me nån venne aja hejdå

 

 

 

bilder

 

  signe du och jag livet ut jag älskar dej!! om min andra del utan dej är de inte värt aatt leva!!<3   vendela älskar dej sjukt mke vi föralltid!!   älskar dej liv du och jag livet ut

 

finns inga ord för er jag (L) er utan er skulle ja vara borta!!  

Presentation

Omröstning

vilken mobil
 lg
 nokia
 samsung

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards